הפיגוע בעלי: תגובות קשות במערכת הפוליטית

    איתי גדסי No Comments on הפיגוע בעלי: תגובות קשות במערכת הפוליטית

    תגובות קשות במערכת הפוליטית ובראשם, ראשי ההתיישבות ביהודה ושומרון, לצאת בתגובה חריפה לנוכח התגברות הטרור ביהודה ושומרון

    צילום: מד"א
    13:21
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on יעל שבח: "גם לאלמנה וותיקה יש עוד דרך ארוכה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף: "מקבל עדכונים על הפיגוע הקשה בעלי. מתפלל עם כל עם ישראל לרפואת הפצועים ושולח תנחומים למשפחות הנרצחים. די, נמאס לשמוע על עוד אובדן של חיים בגלל הטרור הרצחני, חייבים לפעול עכשיו בנחישות ובעוצמה".

     

    השר יואב בן צור בתגובה על הפיגוע הקשה בעלי: ״המראות המדממים מהפיגוע הרצחני בישוב עלי בו נרצחו ונפצעו טובי בנינו ובנותינו ע״י מחבלים נתעבים צמאי דם, פוצעים את הלב של כולנו. בלב דומע ורותח, שולח תנחומים כנים למשפחות השכולות בשעתם הקשה ומתפלל לרפואת הפצועים ולהחלמתם במהרה. צפון השומרון לא יהיה עיר מקלט למחבלים, אני קורא למערכת הביטחון לצאת במבצע צבאי רחב היקף בשומרון ולהכות ביד ברזל את מעוזי הטרור.״

     

    ראש המועצה המקומית בית אל, שי אלון: "עוד ירי, עוד רצח מחריד ועוד כאב איום ונורא. הלב כואב ומסרב להכיל את המציאות הבלתי שפויה של פיגועים הולכים ונשנים, של הרוגים נוספים ומשפחות שכולות רבות. אי אפשר להמשיך ולהכיל מתים, לאפשר למחבלים להחזיק נשקים ולטבוח בנו כמו ברווזים".

     

    "אני קורא לממשלה שלא להכיל עוד, לא לוותר ולהתחיל לפעול במבצע רחב ועמוק למיגור הנשק הבלתי חוקי הרב הפרוס ביו"ש וברש"פ. פעולה צבאית ביו"ש היא לא שאלה של "אם" אלא של "מתי" ועכשיו הגיע הזמן. אי אפשר לשמוע כל שבוע על פיגוע נוסף. איננו יכולים לסבול את המציאות הזו ואת האובדן הקשה עוד רגע אחד נוסף. תתחילו לפעול, צאו למבצע".



    0 תגובות